Blog Patch

 2013.02.08. 11:23

Üdv mindenkinek!

Gondoltam mivel egy ideje megint nincs semmi nem ártana végre legépelni legalább egy blog patch-et. :) Szóval mi a helyzet? Hát nem sok. Mármint videó téren. Először is a gameplay vagy Let's Play videókat most biztos nem fogom folytatni egy ideig. Az nem én vagyok már mint, annyire nem eredeti az ötlet persze ez még nem lenne gond. Viszont most egyszerűen ahhoz nincs kedvem. Na de akkor mihez van? Hát legutoljára ugye volt ez az Apa Fia videó. Azóta kezdtem el komolyabban foglalkozni a rajzolással. Igen bizony. Mármint nem a firkálgatással hanem a komolyabb rajzolással. Szóval most ebbe vetettem bele magam. Ja igen már megint mást csinálok, lassan én is kezdem már unni de hát fő a változatosság! :D Szóval ahogy eddig is volt ha lesz valami ötletem, mert most hirtelen nincs akkor töltök fel videót ami valószínűleg egy random baromság lesz. :) Emellett persze elég sok szabadidőmet használom fel játékra, pontosabban DOTA2-re ez nem titok. Ugyanis most már ott tartok, hogy egy klánban is benne vagyok. Persze nem egy profi csoportban, csak egy nem rég alakult kis csapatban de legalább rendszeresen tolom magyarokkal csapatmunkában. Szóval ami várható röviden, random baromságok, remélhetőleg hamarosan epic rajzok, és ha minden jól megy egy két rövid rajzfilm. Addig is sziasztok és az erő legyen veletek! Vagy valami.... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bugnews.blog.hu/api/trackback/id/tr1005069220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása