Blog Patch

 2012.02.24. 12:40

Üdv!

Nem rég rátaláltam a Happy_Wheels nevű játékra! Nem tudom ki ismeri, vagy hogy mennyire ismert de annyira megtetszett, hogy úgy döntöttem csinálok belőle egy mini sorozatot itt a Bug News-on. Mivel remélhetőleg ez nem jelent sok plussz időt nem fogja lassítani a többi munkámat nagyon. Így ráadásul legalább lesz min rágódnotok amíg nem jön az újabb Bug News rész! Szóval hamarosan el is készítem az első epizódját ennek a kis mini sorozatnak, aztán ha bejön talán nem is mini lesz! További jó játékot és...

...addig is sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://bugnews.blog.hu/api/trackback/id/tr384191935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dryenful 2012.02.24. 15:43:54

Én kíváncsian várom(szeretem az ilyen gameplay-kommentáros videókat.
süti beállítások módosítása