Versus észlelés Győrben! OMG

 2012.02.22. 20:45

Üdv! Ez a hír nem kapcsolódik a Bug News-hoz, hanem sokkal inkább a Baaad Movies  bloghoz!

Szóval éppen az aktuális DVD kínálatot nézegettem amikor megláttam ezt. Nos aki ismeri a Baaad Moviest az érti, hogy miért is olyan komoly a dolog! XD Szóval muszály volt lefényképeznem! 909 Ft-ért rendezői változat a  Versusból! Ráadásúl több is volt! Őszintén szólva vettem már ennél olcsóbban filmet és azt szívesebben nézem meg az biztos. Ezt vissza is raktam a polcra a többi mellé! Ha mindenképp venni kellett volna, akkor  meg veszem a DOOM filmet ami nekem egy óriási csalódás volt, de ennél biztos jobb! Nos itt pedig a kép amit készítettem!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bugnews.blog.hu/api/trackback/id/tr844175314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dryenful 2012.02.23. 18:12:22

Na EZT csak azért érné megvenni,hogy aztán elküldjem Sorternek és Blacksheep-nek ajándékba. >:D
süti beállítások módosítása