Bug News 11. rész Jedi Academy

 2012.02.12. 11:20

Itt van hát a várva várt következő videó amely egyben a 2. évad kezdő része is. Eléggé megküzdöttem a feltöltéssel de csak összejött. Igaz mégsem leszek látható a videóban mert ahogy nézegettem felvételeket kicsit feleslegesnek és erőltettetnek éreztem és nem is nézett ki valami jól. Az arcomat meg úgy sem láttátok volna szóval nem maradtatok le semmiről! Jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://bugnews.blog.hu/api/trackback/id/tr864096265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

veterán33 2012.02.15. 20:58:44

Emlékszem erre a játékra.Csak az volt a problémánk vele 3 vagy 4 éve mert olyan hibával kezdte a játékot hogy nincsenek karakterek.Teljesen ki volt halva a játék így nem lehetett vele játszani.

veterán33 2012.02.15. 20:59:54

Egyébként iszonyatosan jól sikerült a videó.

Dryenful 2012.02.16. 11:08:42

Nagyon jó az intró,és a videó is jó lett. Amúgy nekem még 1 bug volt régebben,amit itt nem láttam. Nekem gyakran akadt ki a játék a kiképzésnél,és az istenért se engedett tovább,bármit is használtam. Egyszer engedett tovább,és másnap nem indult el a játék XD
süti beállítások módosítása