Blog patch

 2011.05.14. 13:05

Hello minden olvasónak!

De régen írtam ide. Szégyenkezve írom ezeket a sorokat, mert tudom, hogy nem csak Millenotit hanem a nézőket is cserben hagytam. De kérlek had magyarázzam el.

Mint a legtöbb videóssal velem az történt, hogy egyszerűen meguntam a video készítést. egy hosszabb kimaradás után megcsináltam végül a left 4 dead videót amely viszont már nem olyan volt mint a többi. Több negatív kommentet is kaptam ami még inkább elvette a kedvem. Valahogy nem bírtam videót csinálni de nem akartam abba hagyni a blogot mert ezt én hoztam létre, egyedi és a magaménak tudhatom. A BugNews az én "gyermeke" mondjuk így. :)

Aztán jött az érettségi, a tanulás, a magánéleti problémák a stressz és ez még inkább betett nekem. De legrosszabb, hogy óriásit csalódtam magamban. Aztán nem rég úgy döntöttem, hogy visszanézek, de szégyenkezve ahogy írtam lejjebb. Millenottival sem tartottam a kapcsolatot és ezt is nagyon sajnálom, de örülök, hogy továbbra is rakja ki a bejegyzéseket. Köszönöm Mil.!

A legnagyobb megdöbbenést viszont a blog és a videósok világa hozta számomra. FreddyD (aki miatt elkezdtem a Bug Newst) abba hagyta. Tudtam, hogy eljön ez a nap, de hogy ilyen hamar arra nem számítottam. És még csak egy bejegyzést sem ejtettem róla. Ezért is szégyenlem magama. A régi blogok közül szinte már csak a Power-On és régi Motorosok, Othala Senshi és a BaaadMovies (film elemzők) mennek, a többi mint a Gamecsászár vagy az Anomaly abbahagyta, ugyan azért amiért én is szüneteltem. Megunták és belefáradtak.

Arról nem is beszélve, hogy amióta elkezdtem a videózást, hogy megváltozott ez a közösség. Ma már szinte mindenki aki akar videózik, nagyon felhígúlt ez a közösség ahogy mások mondják.

Épp ezért sajnálom, hogy akik várták volna a videót tőlem azoknak még annyit sem írtam, hogy szünet vagy valami. Csak leléptem.

Épp ezért elgondolkoztam, hogy minden videós sorsa ez? Megunja és vége? Aztán jön más? Úgy érzem ha más nem nekem folytatni kéne de nem tudom mi legyen.

De, hogy folytassam-e. Nos ez még a jövő zenéje. Persze ha egyáltalán valaki akarja-e. 

Millenotinak még egyszer köszi, hogy írt bejegyzéseket, a rajongoknagy pedig egy óriási SORRY!

A bejegyzés trackback címe:

https://bugnews.blog.hu/api/trackback/id/tr382903067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása