2011.02.06. 22:14

UPDATE! Ami nekem nem jutott eszembe, az másnak igen! Hogy vajon miért nem használok alternatív e-mail címet?!

Mától (remélem azért még néha felnéztek a frissítés reményében) a képeiteket és videóitokat a tajthy95@citromail.hu címre küldjétek!!!

Remélem beindul egy kicsit megint a blog...

Köszönöm!

FIGYELEM!

Kérlek benneteket, NE írjatok az inaktivitással kapcsolatban. Az előző posztnál leírtam a helyzetet, vegyétek tudomásul. Akinek esetleg nehezésre esne azt elolvasni, annak leírom dióhéjban.

1) Rainse sajnos megint nem tudni, merre van. 2) Nem nagyon küldtök képeket, amiket kitehetnénk. 3) Amennyit küldtök, sajnos azokat sem tudom kitenni, mert amikor újratelepítettem a gépet, elszállt a freemail rendszeréből a jelszókikérő micsoda, és mivel nem jegyeztem meg a jelszót (fene a szám), ezért nem tudok belépni a fiókba. Elkérhetném Rainse-től, de mint írtam: nem tudni, mi van vele.

Megértéseteket köszönöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://bugnews.blog.hu/api/trackback/id/tr592643257
süti beállítások módosítása