Postal 2 bug

 2010.10.22. 22:28

Feltettem (ismét) a Postal 2 - Share the Pain című játékot, ami köztudottan elmebetegségéről híres.

Itt azonban nem ez a lényeg... nem szerettem volna így estére belekezdeni a küldetésekbe (friss felvétel, még ropog :P), úgyhogy inkább csak céltalanul bosszantottam a süniket és járókelőket (ahogy azt mindenki szokta). Egyszer betértem egy hotelbe (ahogy azt mindenki szokta), ahol miután kiüldöztem a recepcióst (ahogy azt mindenki szokta), elkezdtem rugdosni a gépét (ahogy azt mindenki szokta...). Gondoltam milyen nagy poén lenne már, ha rúgnék egy 11-est a monitorral, és elküldeném a focival foglalkozó blogra (reklámozni nem szeretnék, remélem ismeritek :P). A 11-es besült ugyan, de utána szét akartam rúgni a sarokban... ehelyett felakadt a falra, majd a további rugdosások végeredményeképpen átment a falon. 

A bejegyzés trackback címe:

https://bugnews.blog.hu/api/trackback/id/tr992391984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_SPEEDER_ · http://www.gratispremium.info/?ref=221887 2010.10.23. 08:27:59

Lol ez nemsemmi én most fogom felrakni a cod MW-t abban ismerek egy ijet,majd beküldöm. :P

S.T.A.L.K.E.R 2010.10.26. 20:13:40

Úr isten mióta várok erre végre te vagy a fasza gyerek :D!!!!!!!!

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.10.30. 22:50:21

régi jó Postalos idők...:D szép játék volt az szent :D
süti beállítások módosítása