Blog Patch

 2009.12.11. 19:55

Hello!

Új társoldal került fel az immár egyre növekvő linkek sorába. Ezúttal a Maximum Games, amelynek oldalán rengeteg játékkal és filmmel kapcsolatos infót találtok. Többek között tesztek interjúk hírek és letöltések között válogathattok. Megéri megnézni! Akinek felkeltettem az érdeklődését az itt találja az oldalt.  KATT IDE!!!

A videóval kapcsolatban pedig még mindig csak annyit tudok mondani, hogy készűl!

A bejegyzés trackback címe:

https://bugnews.blog.hu/api/trackback/id/tr771591153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S.T.A.L.K.E.R 2009.12.12. 19:04:34

Csá én edig is tutam az oldalrol de nem ezt akkarom kérdezni hanem azt hogy mikor ra várhato az új vivi?

S.T.A.L.K.E.R 2009.12.12. 19:05:19

Bocsi elgépeltem vidi akkart leni mégegyszer sry!

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.12.12. 21:26:33

@S.T.A.L.K.E.R: Sajnos még én sem tudok pontos időpontot mondani, most sajnos lassan készűl.
süti beállítások módosítása