Már megint az ATI?!

 2009.10.25. 08:56

Van egy régebbi játékom a Knights of The Temple. Egész jó kis játék és a régebbi gépemen tök jól elment. Ám amikor felraktam az új gépemre gondolván, hogy megint végig nyomjam akkor sajnos azzal kellett szembesűlnöm, hogy valami gond van. Amikor beléptem a menübe akkor néha villogott a képernyő, amint elkezdtem a játékot kiderűlt a szörnyű igazság. Az emberünk összevissza remegett még akkor is ha nem írányítottam. A képernyő pedig néha- néha bevillant. Hmm.... ez ismerős valahonnan. Ja igen! A Haegemonia mini videóban beszéltem erről. Itt is a régi videókártyámmal ment a játék ezzel az újjal pedig nem. Szóval az ATI újra bebizonyította, hogy néhány kártyája elég ***. (Ne értsetek félre, az ATI mostanában olyan kártyákat adott ki amik előtt megemelem a kalapom, ugyanis jónéhány vetélytársukat kenterbe verik. Csak, hogy sajnos és pont egy olyan típust vettem meg aminek nem néztem utánna és úgy látszik, hogy azt én kártyám nem épp a legjobbak közé tartozik.)

Na a következő részről pedig annyit, hogy már elkezdtem a készítését. Remélhetőleg még a szünetben felkerűl a blogra. Addig is sziasztok!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A bejegyzés trackback címe:

https://bugnews.blog.hu/api/trackback/id/tr771473215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ROw2 · http://www.xfire.com/profile/row2 2009.10.26. 19:24:20

:) nah én ezért nem atit vettem :) mondjuk annyian megvannak győződve hogy az
''ati olyan nagy orajellel dolgozik vahh de király,,
ez lehet de te láttál már olyan játékot ami nem úgy idinit hogy envidá :)
geforce aza jó

benyaman987 2009.10.26. 22:28:39

nekem meg a gta IV-vel van a baj megvettem 12 990 Ft-ért karácsonykor és felraktam azzal szembesültem hogy a grafika az egy nagy sz** a falakon ilyen (nem is tudom)vonalak mennek át és olyan idegesitő rá kerestem a neten és sok ilyen embernek van ugyan ilyen problémája és elvileg van egy patch ami jobbá teszi a játékot de nem jött be.:( ezért végigvittem szar grafikával és a vége felé még akadozott is:( ha tudsz lécci segits! mert én ahogy néztem a videóban neked jól fut a game segitesz ha tudsz? vagy meg adod az msn címed (ha van) és akkor felveszlek írd le vagy küld el e-mail re (e-mail cimem:benyaman987@gmail.com)

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.10.26. 23:40:22

@benyaman987: Én szívesen segítenék de nem tudok. Egyszerűen nekem csak ilyen a game. Nem csináltam vele semmit. Se patch se más javítás. És még a videókártyám se egy hú de nagyon luxus darab. Szóval nem tudom, hogy nálad miért olyan amilyen. Esetleg cseréld ki a videó kártyád, vagy nézd meg egyik haverodnál, hogy ott milyen. Ha neki jó akkor a gépeddel van baj. Ha neki is szar, akk valószínűleg a játékkal van valami. Ennyit tudok csak erre mondani.

benyaman987 2009.10.27. 14:25:12

@Rainse: pedig most ujitottuk fel a gépet gépem:gigabyte ga-ep35c-ds3r alaplap,1gb 800mhz ddr2 ram kingmax,pioneer dvr 215d sata dvd író,500gb samsung hd502ij sataII 16mb cache winchester sapphire radeon hd3650 512mb ddr2 pci eypress videókártya

benyaman987 2009.10.27. 14:32:06

jó tudom hogy nem tudsz segíteni csak mondom hogy azért nem egy rossz gép ez :)

benyaman987 2009.10.27. 14:36:46

na meg a másik az a rohadt games for windows live az anyira de anyira idegesit nem tudok normális profilt csinálni mert amikor beírom a e-mail címem meg a jelszavamat azt írja ki hogy games for windows live not supported with windows live ID most nem tudom hogy a windows live messenger nem támogatja vagy most mi van mert nekem fent van az msn és games for windows live-si de nem tudom hogy mit csináljak tudsz segíteni ebben?:)

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.10.27. 18:45:17

Tudod a games for windows liveal nem vagyok jóban. Vagyis nem ismerem annyira. Esetleg nincs egy külön oldal ahol regisztrálni kell? Igazából ebben nem tudok sokat segíteni. Sorry

benyaman987 2009.10.27. 19:12:42

nem baj de már regisztráltam csak akkor amikor mondjuk a gtaIv-vel akkarok játszani akkor azt irja ki hogy you need a profileto the game save vagy valami hasonlót gondoltam belépek akkor (mert már regisztráltam magam)és megnyomom a home billentyűt és akkor bejön az hogy e-maikl cím jelszó (és mondom hogy hát semmi baj mert az elöbb regisztráltam) de beírom és azt írja ki hogy games for windows live not supported with windows live id you may using windows live id (msn) neked fent van az msn a gépeden? mert ha igen akkor nem értek én semmit. ja és bocs a zavarásért

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.10.27. 19:49:04

@benyaman987: Fent van az Msn nekem de jelenleg nem működik. Valami elbaszódott amikor felraktam az új verziót. Szóval most az nem üzemel nekem. Egyébként sajnos a ebben az ügyben nem tudok segíteni.

benyaman987 2009.10.28. 15:04:40

szerinted milyen a gépem? rossz vagy jó?

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.10.28. 17:45:40

Jó a géped. Mondjuk az 1giga memória lehet, hogy már kevés lesz.

benyaman987 2009.10.29. 14:00:30

jaj elírtam kető darab a gigás memória van benne:) ja és kösz

boca12 2009.12.08. 08:30:57

@benyaman987: és a procceszorod milyen?
süti beállítások módosítása