Baljós bug árnyak XD

 2009.10.12. 16:42

Megtaláltam a játékot valahol a szekrény aljában, viszont nem működik. A neten pedig nem találtam sehol. Így a Bug News következő része biztos, hogy nem az SW: The Phantom Menace-ről fog szólni. 2009. október 13. 

 Nekem a Star Wars: The Phantom Menace volt az első SW játékom, melyet tévedésből kaptam meg. Eredetileg a Jedi knight 2-őt akartam de összetévesztették ezzel. De végűl is ez is Star Wars így hát nem reklamáltam. (Azóta megvan a JK 2 és a többi rész is XD) De nem ez a lényeg. Szóval a grafika egyenesen borzalmas de mégis tök jól ellehet játszani vele, meg hát mégis ez volt az első SW játékom. Így hát nagyon megörűltem amikor a YouTube rejtett sarkaiban megtaláltam egy kicsi de annál viccesebb videót, mely ennek a játéknak az egyik ilyen hibáját mutatja be. Hmm... lehet, hogy felrakom megint és csinálok belőle egy összeállítást. Már csak annyi a dolgom, hogy megtaláljam az itthoni kupiban. XD

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bugnews.blog.hu/api/trackback/id/tr171445392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása