Egy kis művelődés!

 2009.06.15. 12:01

Gondoltam leírok ide egy kis háttértörténetet. Ha az oldal már egyszer a bugokról szól akkor nézzük meg pontosan, hogy mit is jelent. Íme:

Az informatikában összesítve azt jelenti ez a szó, hogy egy progam hibás működést produkál, hibásan működik, grafikában hibás.

A játékoknál szokták ezt alkalmazni, ha egy játék bugos akkor hibás. Általában grafikailag szokott elcsúszni. Kétféle bugot különböztetünk meg: a stilisztikai bugot, ami csak a látványt rontja, és a programbugot, ami játszhatatlanná (vagy használhatatlanná) teszi a játékot (programot). Példa programbugra: játék fagyása egyes helye(ke)n, ellenfél átlő a falon, stb.

Eredete: (Na ezen mondjuk meglepődtem!) A szó eredete az angol bug (bogár) szóra vezethető vissza, feltehetőleg akkora, mikorra az első kezdetleges számítógépekbe bogarak "bújtak el", majd ezek hibás működést generáltak.

forrás: Wikipédia

A bejegyzés trackback címe:

https://bugnews.blog.hu/api/trackback/id/tr881186036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Killer123 2010.01.22. 12:27:10

Hát ezen én is nagyon meglepődtem!(De apám mér mesélte nekem).
süti beállítások módosítása