Blog Patch

 2010.01.21. 13:54

Hello!

Na akkor most összefoglalnám, hogy mi volt is, hogy mi lesz.

Köszönöm a rengeteg kommentet a Vice Citys videómhoz. Igaz volt egy kis szópárbaj a csíteket illetően de remélem, hogy ezt most már akkor végleg lerendeztük... XD

A következő videó hát..... igazság szerint még azt sem tudom, hogy miről szóljon. Ha esetleg valakinek van valamilyen javaslata akkor írja le kommentbe. Ugyanis hétközben leginkább tanulok, hétvégén pedig mivel most nálam ismét beindúlt a póker szezon (már kezdett elvonási tünetem lenni. XD ) ezért még kevesebb időm lesz a videókra. De persze nem fogom hagyni, hogy ez a minőségen rontson. Legalábbis remélem....XD Ja igen és örömmel láttam, hogy azért néhányan beléptek a BN közösségbe!

Na szóval türelem és addig is sziasztok!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://bugnews.blog.hu/api/trackback/id/tr301690086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanzen 2010.01.21. 20:04:51

Tipp: GTA4 kiegészítő vidi:):) sztem 1 mini videó még kijönne abból:D ha tetszik az ötlet válaszolj kommentbe, és ha már elfelejtetted a maradék bugokat megírok párat;)

SuperGT 2010.01.21. 20:28:39

szerintem a the saboteur . abban sok bug van

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2010.01.21. 21:59:51

@SuperGT: Igen valaki már mondta, úgyhogy tervben van, csak még nem tudtam beszerezni.

@Sanzen: Végülis lehet, róla szó. Esetleg akkor írj egy e-mailt a bugokról. :)

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.01.22. 08:41:13

Hát... szerintem az Empire Earth 3. Abban keresni sem kell a bugokat mert kiszúrja a szemed. Én asszem 20 percet játszottam vele és vagy 150 bugot találtam xD

Sanzen 2010.01.22. 14:21:27

Elküldtem a bugokat Rainse!:D Akadt bővenXD.

zsomoka1998 2010.01.22. 15:47:20

Rainse megkaptad a Kotor BUG képeit?
Egyébként egy minivideó a Prince of Persia SoT trilógiábol (nem sok BUG de azért van benne)

Vagy a Harry Potter 1. részéből egy videó (nem minivideó) mert nem tudom hogy nálam van-e csak így de nálam tele van grafikaivan

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2010.01.22. 19:11:38

@badfear: Majd megnézem
@Sanzen: oks megkaptam
@zsomoka1998: Igen köszi a képeket, majd ki lesznek rakva :)
Prince mini videó, majd annak is utána nézek. A Harry Potter egy pedig hát alapból egy régebbi játék. A grafika is elég csúnyácska, valszeg van benne néhány bug. Csak majd újra be kell szereznem.

Wax. · http://ovgt.blog.hu/ 2010.01.22. 21:15:42

hogy kell belépni a közösségbe?

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2010.01.22. 22:03:43

@roach: Jobb oldalt ott van, hogy közösség tagjai. Ha be vagy lépve az indába, akkor ott van, hogy csatlakozz te is. Elvileg ott lehet.
süti beállítások módosítása