Az utolsó bejegyzés...

 2016.12.15. 12:19

Üdv mindenkinek! (Ha még van bárki aki ide téved)

Nos először is utálok búcsúzkodni, de megígértem, hogy nem sírok! :)

Igazából nem is tudom minek írom ezt, talán csak formaságból, vagy magamnak, hogy végleg lezárjam ezt az egészet amit már így is túlságosan húztam halasztottam, mert hitegettem magam, hogy majd egyszer újra és újra, holott már nyilvánvaló volt az igazság csak én nem akartam elhinni. Akárhogy, is voltaképpen már nem vezettem a blogot, és videókat se csináltam nagyon (amik felkerültek egy két kivétellel azokat nem nevezném... hát semminek!). Akárhogy is ahogy mondani szoktam, jobb később mint soha! :)

Szóval csak annyit, hogy HIVATALOSAN is leteszem a billentyűt, már ami az egész Bug Newst illeti. Természetesen a blogos hozzászólásaimmal azért találkozhattok. :) Szóval köszönöm mindenkinek a szép emlékeket, hogy ott lehettem az elején, és minden nagyszerű percet amit ez a kisebb vállalkozás nyújtott! 

Ha minden jól megy találkozhattok még általam készített művel csak nem a youtubeon hanem a könyves boltokban. Szurkoljatok! :)

Viszlát! :) (búcsúzzunk egy király dallal) Billi Boyd - The Last Goodbye

A bejegyzés trackback címe:

https://bugnews.blog.hu/api/trackback/id/tr8612049629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása